adres wijziging!! - Reisverslag uit Garanhuns, Brazilië van Mandy Klos - WaarBenJij.nu adres wijziging!! - Reisverslag uit Garanhuns, Brazilië van Mandy Klos - WaarBenJij.nu

adres wijziging!!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

21 September 2009 | Brazilië, Garanhuns

Hallo iedereen!
Even een klein berichtje tussendoor. Het viel ons op dat de post die vanuit Nederland verstuurd was nog steeds niet aangekomen was. We zijn er, na enig speurwerk, achter gekomen dat dit komt omdat het vorige opgegeven adres niet helemaal juist is. Dus bij deze een korte adres wijziging. Je kunt mij een briefje of een pot pindakaas sturen op het volgende adres:

Senhora Mandy
Caixa Postal 236
55293-970 Garanhuns-Pe
Brazilie

Alvast bedankt voor de volgeladen brievenbussen van de komende weken ;)

Liefs Mandy.

• 21 September 2009 - 20:29

Tante Orka:

Lieve Mandy,

Jammer dat ik je niet op skype gezien heb toen Daphne jarig was maar ik kan tante Sjaan toch niet met haar steunkousen naar bed laten gaan. Ga wel een keertje naar je ouders als je weer op skype bent.

Het was nog niet in mijn hoofd opgekomen om je een brief te schrijven. We hebben daar tegenwoordig de elektronische snelweg voor en die gebruik ik met grote regelmaat richting Brazilië.

Mijn adres is overigens ongewijzigd hoor dus je kunt een kaartje sturen.

Heb je overigens nog meer wensen buiten een pot pindakaas?

Dikke kus en je best doen om de boel daar op poten te zetten.

• 22 September 2009 - 05:22

Remco En Lisette:

volgeladen brievenbussen? volgeladen vliegtuigen vol met post alleen voor jullie! hahahaha

• 22 September 2009 - 17:43

Mamsie:

Hallo love,

Wel jammer dat de al gestuurde post nu later komt want nu is de verrassing er af. Maar goed het blijft toch leuk denk ik. Zal de volgende post richting het goede adres sturen hoor. Vond het ook leuk jullie weer te zien op skype.

Kusssssssssssss

• 23 September 2009 - 21:57

Kat:

chickiee!!

Mis jij ook de skihut! Ik ben nu volop skihut muziek aan het luisteren ;) hahaha

Maar gaaf wat jullie meemaken hoor! Misschien dat ik wel een kaartje doe!!
    Lekker he dat wij gewoon in de hitte zitten en dat ze in Nederland gewoon een 'school aan het stichten zijn' ;)

Doe de groeten aan de anderen en veel plezier en succes!!

We gaan sowieso goed stappen als we terug zijn!!

XXX

• 24 September 2009 - 10:55

Alex:

Verassing!!!
    Hier is je favoriete dansleraar en lerares om je even een hart onder de riem te steken.
    We hopen dat je het naar je zin hebt daar.
    We hebben al een kort verlag van je bevindingen daar van pa en ma gehad en zo te merken heb je in een korte tijd al behoorlijk wat meegemaakt daar.
    Dan is het leven in Nederland toch wel wat anders he?
    We weten zeker dat je veel levenservaring zal op doen daar en je weer wat wijzer bent geworden en hopelijk leren ze daar ook nog veel van jou, want je hebt best wat te bieden.
    We hebben ook nog een stukje van Kat gelezen en maak je maar geen zorgen de Skihut bestaat nog als jij terugkomt en wij zijn er ook nog.
    Hou je taai en geniet van de ervaring die je daar opdoet.
    Dikke kus van ons
    Irma en Alex