vanuit een regenachtig Natal - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Mandy Klos - WaarBenJij.nu vanuit een regenachtig Natal - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Mandy Klos - WaarBenJij.nu

vanuit een regenachtig Natal

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 September 2009 | Brazilië, Natal

Daar istie dan.. lang verwacht en nu gekregen.. mn eerste berichtje vanuit Brasil!!
De vliegreis was lang maar relaxed, het was een mixje van slapen, muziek luisteren, kletsen, uit het raampje kijken, eten en spelletjes spelen dus de 11 uur waren voor mijn gevoel zo voorbij :)
Daar aangekomen met een taxi naar Ponta Negra gegaan waar ons hotel ook staat. Het hotel heeft nog het meeste weg van een uitgebouwd wc-hok, de vloer, wanden en plafonds zijn van witte tegeltjes.. Maar het is wel schoon dus de klamboe hoeft niet over t bed ;)
Verder lekker gegeten, gezwommen en geshopt, het is echt helemaal leuk hier! Oja, ook al gespot: salamanders, grote vliegende torren, grote geel met oranje vlinders en jawel.. aapjes :D Je voelt je net in blijdorp hier maar dan zonder glas ertussen.. Ook is er al een kokosnoot uit n boom van het hotel gevallen; doodsoorzaak nummer 1 hier dus gewenst met helm lopen (wij nemen het risico) Verder hebben we een beetje gezwommen in een heeeeeele wilde zee.. het leken wel allemaal kleine tsunami's , niet normaal! Ook in het zwembad is het heerlijk vertoeven.. Alles is 1 minuut van het hotel vandaan. Een klein nadeel weetje, in Natal zijn er per jaar 2 'slechte' dagen met betrekking tot het weer.. en volgens mij hebben WIJ die te pakken :S Dus nu zit ik hier lekker te typen in een internetcafe met op de achtergrond de vallende druppels van een tropische regenbui kletterend op de terrasstoelen.. Maar niet getreurd.. ik ga zo weer op pad en dan voor de derde maal aan de cocktail, caipirina of verse fruitshake en dan gewoon onder n parsolletje chillen met die billen.. Het is hier toch nog erg warm namenlijk!
Nu ik er zo over nadenk: ik ga er nu maar weer eens vandoor. Want na regen komt zonneschijn en daar ga ik voor :D

Tot snel allemaal! Door de foto's die ik heb gekregen heb ik jullie toch nog een beetje bij me dus ik denk dat ik het wel ga overleven deze drie maandjes ;)

xxxxxxxxxxxxxxx en liefs!

  • 02 September 2009 - 15:22

    Tante Ditte:

    Hallo lieverd,

    Leuk om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. Waren we ook vanuit gegaan hoor. Relaxed dat alles zo dichtbij is. Ja en die cocktails hé???????? Nou meiske geniet er maar van. Wat het weer betreft heb je het mooie weer meegenomen want hier wordt het herfst. Dus een tip voor je terugreis (nog ff niet aan denken hoor): neem wat zon mee in je koffer.

    kus en tot je volgende bericht

  • 02 September 2009 - 15:31

    Nathalie Erik En Jus:

    He Man, fijn dat je het nu al naar je zin hebt maar ja wat wil je met die coctails..... Ga er lekker van genieten 3 maanden zijn echt zooooo voorbij. Ik blijf je volgen vind het helemaal tegek dat je dit doet.

    Wel blijven uitkijken he (hihihi lijk wel een oud wijf)

    XXXXXXXXX uit berkel van ons drieen/ bijna vieren

  • 02 September 2009 - 15:59

    Henk Klos:

    Hallo Mandy,

    Je schrijft "het is echt leuk hier" dus op dit moment even lekker relaxen voordat je aan het grote vis avontuur begint.
    Geniet er maar van.
    Weet je dat je van die cocosnoot ook cocktails kan maken!!
    In ieder geval heb je het nu naar je zin als dit zo blijft dan zijn de 3 maanden zo om.

    Groetjes je Pa.

  • 02 September 2009 - 16:16

    Remco En Lisette:

    Hallo lekker ding,
    kokosnoten op je hoofd??? drink er liever een vers gemaakte cocktail uit, maar zo te lezen weet jij de cocktails ook al te vinden..... EN TERECHT! Neem er maar één extra van mij ;)
    Hopelijk hebben jullie die regen dan ook wel gehad, hier is het per uur maar afwachten wat het weer gaat brengen, maar hopelijk blijft het voor jullie de komende drie maanden lekker droog en zonnig! Geniet ervan! Dikke kus.

  • 02 September 2009 - 17:22

    Daphne:

    heeeeeeeeey wijffie....oe lekker caipirina's!! geniet er maar van smaken nl veel lekkerder als het tropisch warm is, trouwens als je terug komt wordt het weer warme choco met slagroom (liep gister in de ah al tegen de gevulde speculaas en de pepernoten aan :-() Pas je trouwens op dat je niet verbrand? Ook als er wolken zijn kan dat he...is het trouwens ook vroeg donker daar? luf joe!!! kusjah

  • 02 September 2009 - 17:24

    Mamsie:

    Hey Mennepen,

    Je was zeker jaloers op ons dat we herfstweer krijgen zodat je de regendans hebt gedaan.
    Lekker relaxt zeg aan de cocktails, onthou de recepten kunnen we ze als je weer thuis bent ook uitproberen.
    Pas je op dat je billen niet verbranden in de zon want dan moet je op de blaren zitten hahahaha.
    Nou love leuk dat je al zo snel hebt geschreven op je weblog, we zien uit naar je volgende bericht. Groetjes aan Karen, Linda en Harry.
    Kusssssssssssssssss

  • 03 September 2009 - 07:59

    Anne Moerman:

    Hey Mandy!

    Heerlijk hoor om al aan de andere kant van de oceaan te zitten, wij ook bijna ;)
    Hebben jullie je taallessen al in de praktijk gebracht??
    Heel veel plezier en groeten aan de meiden!

    XXX.

  • 03 September 2009 - 13:24

    Naomi:

    Hihi, klinkt leuk allemaal, men!

    Dus jij komt poepbruin terug? Misschien met een bult van een kokosnoot op je koppie... ;)

    Haha, veel plezier! Kus xx


  • 03 September 2009 - 17:51

    Tante Orka:

    Lieve Mandy,

    Toen ik zei dat je oog moest hebben voor, en genieten moest van, natuurschoon bedoelde ik geen vallende kokosnoten en ook geen coctails.

    Heel leuk dat je zo snel alle naar berichten smachtende mensen tevreden gesteld hebt.

    Dikke kneiter voor jou en een gewone kus voor Linda en Karen


  • 03 September 2009 - 19:52

    Lennart:

    Lekker blijven chillen met die billen

  • 04 September 2009 - 13:40

    Kim Vermaas:

    hey lieve mandy ik ben blij dat het een beetje goed met je gaat daar en deze site is ook helemaal het einde moet ik zo zeggen. want zo heb ik je een beetje bij me. ik mis je wel heel erg. maar ja kom wel goed renee en ik gaan ook veel met elkaar doen. en natuurlijk aan jouw denken.ik ben blij dat je blij ben met de foto's die je bij je heb zo heb je ons wel een beetje bij je.nou ik ga je veel lesen en veel berichtje sturen. een hele dikke kus kim en ook elroy en kleine amy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 September 2009 - 18:24

    Kirsten:

    Hej mandy!

    Leuk om te lezen dat alles goed is gegaan en dat je je al goed vermaakt!
    Ik wens jullie alvast veel succes en plezier als het echt gaat beginnen!

    xxx

  • 05 September 2009 - 20:20

    Harry:

    Het laatste nieuws uit Brazilië. We zijn weer teruggekeerd uit Pipa naar Natal, omdat de mannen het bewijs geleverd hebben echt tot het zwakste geslacht te horen. Het is nu heel mooi weer en mevrouw de toneelspeelster heeft net een heerlijk massage op het strand gehad. Ik begrijp dat iedereen haar mist, want het is heerlijk om Mandy om je heen te hebben.

  • 06 September 2009 - 08:03

    Anneke:

    ha die mandy zo eindelijk je weblog gevonden, ben nog niet zo handig met de computer maar dat begrijp je al.
    heb van lin al het een en ander gehoord dus ben wel op de hoogte van jullie belevenissen hoor.
    lekker he die cocktails geniet er maar van hoor volgende week is het gedaan met de rust want dan moet je aan de visjes werken.veel plezier verder en we blijven je volgen.
    ary en anneke (ouders linda)

  • 06 September 2009 - 11:31

    Ilse:

    Het lijkt mij wel spannend als de aapjes zo om je heen lopen.
    Kan je ook snorkelen in de zee?
    zwemmen er mooie vissen?
    zijn er ook mooie vlinders?
    kusje Ilse

  • 06 September 2009 - 13:40

    Mamsie:

    Hallo love,

    Wat een verhaal zeg van Ruud en Harry, ben wel blij dat het verder goed is afgelopen en maar hopen dat het verder goed blijft gaan.
    We missen je wel hoor, zo stil in huis zonder jou maar de foto van Serena staat op je kast en kan ik je toch iedere dag even zien.
    Laat even weten of wij nog wat kunnen doen voor je telefoon van hieruit.
    Luv you

  • 08 September 2009 - 12:33

    Mandy Moeder Van Kar:

    Hallo Naamgenootje,
    Leuk om al jullie verhalen te lezen. de een
    vertelt alles net even anders. Als ik dit tik zitten jullie als het goedis al op de fazenda.ik hoop dat het een beetje is wat jullie ervan verwachten. het harde werken gaat nu beginnen voor jullie. maak je borst maar nat.
    doe de groeten aan alle anderen. groeten

  • 09 September 2009 - 15:01

    Vader Van Kater:

    Hey, ik zie nu pas dat je ook on-line bent met "waarbenjijnu", net als de andere 2 grieten. Leuk jullie verhaaltjes te lezen. gisteren in "Geraniums" (of zo) aangekomen? Alles daar okay? Het ex-verslaafde-tilapia's leren zwemmen en voortplanten gaat dus beginnen! Suc6 daarmee,hoor! Jan (vader van Ka)

  • 30 September 2009 - 14:58

    Kim Vermaas:

    hey lekkeding hoe gaat het met je daar in het mooi land. nou ik mis je heel erg en ja hier is het van dat rot nederlands weer dus ja. nou hopelijk hoor ik je snel hele grote dikke kus mij

  • 04 Oktober 2009 - 16:18

    Kim Vermaas(L):

    hey lekkerding ik heb je kaartje gehad en hoop dat de mijne ook al een keer aan kom bij jouw. heel erg gaaf van die je kaartje en ik mis je heel erg. nou een hele grote dikke kus mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Ladiess & gentleman.. Kom je ff kijken hoe het met mij gaat in dat verre Brasil? Ik ga mn best doen om jullie op de hoogte te houden! Have fun..

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 35302

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2009 - 24 November 2009

aan de slag in Brasil!

Landen bezocht: