nog eventjes in Nederland - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mandy Klos - WaarBenJij.nu nog eventjes in Nederland - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mandy Klos - WaarBenJij.nu

nog eventjes in Nederland

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Augustus 2009 | Nederland, Schiedam

Hallo lieve iedereen :)

Hier mijn eerste reisverslag.. uit Nederland :P
Nog maar 4 nachtjes slapen en dan zal deze feestganger jullie allemaal gaan verlaten voor de langere tijd van 3 maanden! Het klinkt zo kort als je het zegt, maar ondertussen zijn dat wel 71 nachtjes slapen(als ik goed heb geteld..)
Het wordt maandag héél vroeg mn bedje uit terwijl velen van jullie weten dat ik altijd erg gesteld ben op mijn tukjes.. Gelukkig zal mijn lieve zus mij gezelschap houden in deze laatste Hollandse nacht en ben ik in de wetenschap dat veel van mijn lieve familie/vriendjes en vriendinnetjes ook erg vroeg hun bed uit zullen stappen. Het echte goede slapen komt denk ik pas in het vliegtuig.. met een nieuwe mp3 speler vol met Nikita's favoriete muziek moet dit helemaal goed komen.
Ik ga proberen jullie goed op de hoogte te houden van mijn wel en wee in Brasil, maar hoe vaak dit precies kan weet ik pas ter plekke, dus jullie zullen nog even moeten wachten.
Voor nu: Ik ga iedereen ontzettend missen maar denk maar zo.. 71 nachtjes op een heel leven is niet zo heel erg veel toch ;) hihih..

Veel liefs voor u allen en ik laat snel weer wat van me horen!

  • 27 Augustus 2009 - 12:58

    Kirsten :

    Hej!

    Zo te lezen heb je er zin in en die 71 nachtjes overleef je wel joh :D

    Alvast een hele goede reis en veel succes daar in het warme Brazilie!:D

    xxx

  • 27 Augustus 2009 - 13:11

    Remco En Lisette:

    Alvast heel veel plezier natuurlijk. Ga je ontzettend missen maar het is een uitdaging die bij je past. Tot zondag!

  • 27 Augustus 2009 - 13:44

    Kelly:

    71 nachtjes zijn zo om joh, voor je het weet sta je dalijk in December te bibberen als je weer in je eigen koude kikkerlandje bent :D

    Heel veel plezier, succes en mooie ervaringen daar, ben echt heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben!

    Dikke kuss Kell

  • 27 Augustus 2009 - 13:58

    Geraldine:

    Hey Mandy!
    Wat super gaaf dat je naar Brasil gaat! Wat ga je daar doen? Ik ben heel nieuwschierig. Zelf ben ik op mijn 18-19 een jaartje naar Amerika geweest en ik kan je vertellen...Het is zo goed voor jezelf!
    Geniet en ik blijf je volgen hoor!

    Gr. Geraldine xxx

  • 27 Augustus 2009 - 15:01

    Linda De Bloois:

    Hey meid.
    Ja nou he dat wordt inderdaad vroeg ons bedje uit.
    Ik heb d'r zin in :D
    Ik zie ons ook al zitten hoor in Brasil.
    Met z'n drieeën op een rij, onze waarbenjij.nu bijwerken whahah
    Lachen man
    xxx Lin

  • 27 Augustus 2009 - 16:41

    Anne Moerman:

    Hey Manndy!
    Straks wil je niet meer terug naar Nederland en zijn die 71 nachtjes nog veelste weinig ;)
    Heel veel plezier met de andere meiden!

    XX.

  • 27 Augustus 2009 - 18:36

    Harry Timmermans:

    Zo, Mandy, ga jij de beest uithangen? Als je de geboekte terugvlucht neemt, dan blijf je zo`n 13 nachtjes wakker. Je bent immers 84 nachtjes in Brazilië. Wat ga je dan allemaal doen? Wacht je met het
    f(b)eesten tot deze oude man weer in Nederland is?

  • 27 Augustus 2009 - 20:21

    Naomi:

    Chicky,

    Geniet ervan! Word leuk!

    Tot gauw! Voor je het weet ben je weer terug in dit koude kikkerlandje. ;)

    xx

  • 28 Augustus 2009 - 19:03

    Tante Ditte:

    Lieverd,

    Geniet nog van je laatste dagen/nachtjes in Nederland en daarna volop aan de bak in Brazilië. Ik weet zeker dat het je allemaal gaat lukken. Op afstand genieten wij hier met je mee. Heel veel succes toegewenst.
    Liefs en kus

  • 28 Augustus 2009 - 21:59

    Mamsie Henny:

    Lovebover,

    Weet zeker dat we je erg gaan missen, maar we vinden het voor jou heel leuk dat je dit gaat ondernemen en weten dat je er veel positieve ervaring mee op zal doen.

    Zal ook hard werken worden voor jullie alle drie, maar dat komt allemaal wel goed voor elkaar.

    Geniet er volop van.

    Love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Ladiess & gentleman.. Kom je ff kijken hoe het met mij gaat in dat verre Brasil? Ik ga mn best doen om jullie op de hoogte te houden! Have fun..

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 35300

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2009 - 24 November 2009

aan de slag in Brasil!

Landen bezocht: